WERDE TEIL UNSERES TEAMS!

Kader 2018/19

1 Woche 4 Tage her #686 von wishmob
wishmob antwortete auf Kader 2018/19
wenn ma se de ganzen Verletzten, Kranken und Urlauber anschaut, zweifelt ma scho am Sinn von Testspielen, wenn wia da Trainer sagt, ma se ned eispuun kann , eher bescheiden des ganze,
und dann no des harte Training ....

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

2 Wochen 2 Tage her #685 von wishmob
merssi villmalls

2 Wochen 2 Tage her #684 von ömeineke
ömeineke antwortete auf Kader 2018/19
Das Ergebnis haben wir nachgetragen.... es ist in der Informationskette irgendwo hängen geblieben.
Ausserdem hab ich gerade gesehen, dass das morgige Spiel in Peissenberg nicht auf der Internetseite steht (es wurde kurzfristig vereinbart)

Spielbeginn ist Morgen 09.09.2018 um 17 Uhr in Peissenberg

Viele Grüße Özlem

2 Wochen 3 Tage her #683 von wishmob
auf de Frage....welche Infos dass ma gern hätt.... 
konkret zeitnah Ergebnisse eintragen, zum Beispui

3 Wochen 1 Tag her #682 von Irschenberger
Irschenberger antwortete auf Kader 2018/19
Naja. Ich weiß jetzt nicht, wo die Kritik letztes Jahr unbegründet war - sie war sogar sehr zurückhaltend in Bezug zu Trainer und einzelnen Spielern. Egal. Schnee von gestern.
Ich freu mich auf die Saison und finde es toll, dass Verein und Trainer eine starke Mannschaft zusammengestellt haben. Bin mir ziemlich sicher, dass man Vorne mitspielt. In der Verteidigung fehlt vielleicht noch ein gestandener Spieler, dafür ist man im Sturm gut gerüstet, und wenn man wieder auf Powereishockey setzt wie vor 2 Jahren, kann man das ausgleichen. Freu mich auf die Saison.

3 Wochen 1 Tag her #681 von Foggy
Foggy antwortete auf Kader 2018/19
Ja griaß Eich beinand,

da Foggy lebt a no und gäht wieda mid da gleichn Hoffnung i de Saison: "mach mas Beste drauß". Es werd wieda woas
zum Kritisiern gebn, aba wenn de Kritik sachlich is, dann soit ma si a
kunddoa, aba nua kritisiern wias letzte Jahr war, heift da Mannschaft no
bringt des für de Fans woas. Wia si des Kader in da Bayanlige schloagn
werd, doa loas ma uns übaraschen. Schoad is eigentli üba de
Abgänge(Kirsche, Rizzo, Reiter) de hät ma scho no braucha kenna, dass ma
in da Bayanliga vorn dabei warn. Oiso hoff ma auf a guade Saison mit
dem Team wo ma bis jetz ham, aba Valetzungspech derf ma koans hoam, weil
a zua grouß Kader hama ja net.

3 Wochen 3 Tage her #680 von Nico
Nico antwortete auf Kader 2018/19
Hausl du wars und bist immer a Bereicherung für des Forum. Und ich les deine Kommentare immer gern. Ich hoff auch in der Zukunft. Mehr sog i ned.

3 Wochen 3 Tage her #679 von Huberbauer
Huberbauer antwortete auf Kader 2018/19
Liabe Leit, Hausl, Wischmob und Co. Jetzt seids doch ned glei scho wida  so mimosenhaft und beleidigt! Insofern hod ja de Eishockeymama recht, dass de Vorberichte immer erst 1 oda 2 Dog vorm Spui rauskemma, und zum Kader san olle Informationa scho gschriebn worn und nix neis gibt's hoid no ned. Und wenns ihr jetzt nix mehr in Forum schreibt, dann bingt des ja nix. Hausl, i dat deine Kommentare scho vermissn denn i glab du host Humor und du schreibst ollerwei guade und lustige Kommentare und no dazua in boarisch, was moanst wia schwar, dess se de Preissn dan, bis des verstandn ham, oiso bitte weiterschreibm und de Preissn a bißl tratzn, und jetzt loß ma des Saison ogeh, denn i glab, dass ma gar koa so schlechte Mannschaft ham, speziell bei unsere 2 Importler hob i desmoi a guads gfui,  mehra sog ned!!

Cookies erleichtern die Bereitstellung unserer Dienste. Mit der Nutzung unserer Dienste erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden.
Weitere Informationen Ok