JETZT DAUERKARTEN SICHERN!

Spielerwechsel

6 Monate 2 Wochen her #355 von wishmob
wishmob antwortete auf Spielerwechsel
i habs ma bis jetz verkniffn,
aber gestern wieda des gleiche wia fast allerwei, a bissl mitspuin und dann geht nix mehr.
aber jeds Spui vorher und danch de gleichen Aussagn in der Zeitung oda in de berichte....
breite Brust, auf Augenhöhe, mia spuin mit, mia wuin punkten usw.
es liegt doch ned an de Ausländer, es hat aa ned an de Ausländer gleng, wui des koana seng?

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

6 Monate 2 Wochen her #354 von Hausl
Hausl antwortete auf Spielerwechsel
Des mid de zwoa neia Kontis is ja guad und Recht, aba da Warda is koa verbesserung gegenüber an Hall
und a da zwoate wead koan groußn Unddaschied aufn Stemke macha ,oiso ändat se ned vui und es bleibt beim Oidn!
Des hoast, mi spuin mid ara Bayanliga-Mannschaft weida und kennan blos hoffn das ma in da Verzahnungsrundn Hi und Do amoi gwingan !

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

6 Monate 2 Wochen her - 6 Monate 2 Wochen her #353 von Fritz
Fritz antwortete auf Spielerwechsel
Jakub Marek soi a hoaßer Kandidat sei.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

6 Monate 2 Wochen her - 6 Monate 2 Wochen her #352 von Nico
Nico antwortete auf Spielerwechsel
Da Warda hod gestern scho paar geile Pässe gespielt. Hat zwar ned die Geschwindigkeit wie der Hall, aber i denk der kimd Hausl. Hod a praktsich jedes Bully gewonnen. Klar braucht er no bissl, aber i moan des passt. In Sachen 2ter Konti woaß koaner was oder?

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

6 Monate 2 Wochen her #351 von Hausl
Hausl antwortete auf Spielerwechsel
Naja, des erste Drittl war ganz guad aba na !!
Oiwe de blädn Fähla in da Abwehr ,do kannst an Vogl griang !
Gibts eigentlich blos no Schiedsrichter dene eahna Hobby nix mid Eishockey zum doa hod ????
Soichane Fehlentscheidunga san brutal, obwois bei uns ja scho wurscht is so kimmt ma vor dengan
de Zebras !!!
Da Warda wead aa no sei Zeit braucha bis ma vo eahm wos erwartn ko !!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

6 Monate 2 Wochen her #350 von wishmob
wishmob antwortete auf Spielerwechsel
wenn alle wieder fit sind, dann wird gepunktet, na hoffentlich,
in der Zwischenrunde musst richtig Gas gebn, sonst bist ganz schnell zweiter Sieger, die anderen schlafen ja nicht,
auf der anderen Seite wird die Liga vlt aufgestockt, was dann?
wieder ein Jahr in dieser Qualität, mit einer Wahnsinnszuschauerzahl..?

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

6 Monate 2 Wochen her - 6 Monate 2 Wochen her #349 von Nico
Nico antwortete auf Spielerwechsel
Aufritt gestern war wirklich ansehnlich. Körperlich diesmal alle sehr präsent. Leider praktisch jede diskussionswürdige Schiedsrichter-Entscheidung gegen Miesbach. Fängt an als Amann einen sauberen check fährt und dafür 2 Minuten kassiert. Zermürbend. Stiebinger gefällt mir als Verteidiger gut. Feuereuther Felix wird immer srärker... Jetzt schau ma moi ob wir noch an guten Konti bekommen und wenn alle wieder fit san, punkten wir.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

6 Monate 2 Wochen her #348 von wishmob
wishmob antwortete auf Spielerwechsel
da sann ma beinand, und genau da hängt der Hasenrücken im Pfeffer,
ohne Verstärkung war das doch abzusehen, mehr Abgänge als Zugänge, und jetzt bitte ned... mei da Verein hat hoid ned mehra Geld...
koana wünscht sich Schulden, aber so iss aa nix gscheids.
iss denn des a guade Sach wenn 145 Hansl in an Oberligaspui sann?
des macht de Leid hoid koa Freid, und des is ned schlechtschreibn

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Nach oben
Template by JoomlaShine
Cookies erleichtern die Bereitstellung unserer Dienste. Mit der Nutzung unserer Dienste erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden.
Weitere Informationen Ok